Якщо ви користуєтеся Домашнім Інтернетом або тарифами Все разом, логін для підключення Київстар ТБ (на будь-якому пристрої) — це номер вашого особового рахунку Домашнього Інтернету. Його можна подивитися через Мій Київстар.
Пароль для доступу в акаунт Київстар ТБ при першому підключенні надсилається SMS-повідомленням на номер мобільного телефону, що вказаний у Моєму Київстарі.
Якщо ви абонент мобільного зв’язку, авторизуйтеся за номером телефону.
Змінити пароль можна в розділі Налаштування на будь-якому з пристроїв, що підключені до Київстар ТБ.
Логін змінюється автоматично — номер особового рахунку замінюється адресою електронної пошти, якщо ви вказуєте e-mail в Налаштуваннях або у вікнах-підказках на будь-якому з пристроїв.
Якщо жоден з пристроїв не підключений до послуги, а вам потрібно змінити логін (наприклад, email вказано неправильно), зверніться в службу підтримки Київстар за номером 460
Перевірити мобільний рахунок
Перевірити залишок хвилин, мегабайтів та SMS
Перевірити рахунок Домашнього Інтернету З мобільного Київстар